31 Jan 2013

Spectacular 2013 dan KL lagi!

Bismillahi rahmanirahim~ 

Assalamualaikum w.b.t.

Berkecimpung dengan Herbalife membuatkan saya selalu travel. Kenapa?

Big event!!
My 1st Spectacular!
Sangat excited! Almost 15K distributors attended this event. Even from Indonesia! Sebabnya, ada yang tanya kami macam mana nak ke LRT lepas registration. Hehe. Beliau sangat sopan okay.

Bagi saya, Spectacular ni macam momentum untuk wake up daripada ketiduran. Eh? Haha. Buat biz part-time boleh fokus lepas kerja je. Tolong jangan tiru keadaan saya yang tertidur ni! Jadi perlu bangun sekarang! Apa saya nak buat selepas Spectacular? Insyaallah dah ada planning. List out dalam note book okaaayy!! Coach pun dah suruh saya fokus. My very own dreams to be achieved in 2013. The first dream is to qualify as supervisor then getting married! Whoaaa :P 

Okay. Ceritanya. Berjanji untuk berjumpa kawan-kawan di Stadium Putra Bukit Jalil. Aminah dan Nina Zalina. Aminah baru nak start/warm up balek dalam biz Herbalife. Tapi Nina, dah qualified Success Builder tuuu! Sangat jeles! Huhu.

Saya pergi Spectacular dengan coursemate/housemate/good friend yang baru consume Herbalife, dalam 2-3 bulan. Wow effect, memang masyaAllah. Muka kawan saya ni bersih dan glowing. Even husband dia yang duduk jauh di Mesir pun perasan perubahan tu. Alhamdulillah. Thank you Allah, thank you Herbalife. Tak lupa adalah merasai perubahan pada diri sendiri. Kulit muka makin improved. Kazen baru tegur semalam. Haha! *perasan pon okay. Bagus untuk self-improvised!

Camwhore. Pagi-pagi time tunggu LRT



KL again!
Selain pergi Spectacular ni. Jumpa kakak dan abang-abang bowlers. Memang terbaik! Pergi tengok mereka berlatih main bowling dan ramble. Haha orang nak pergi Spectacular untuk training, tapi diri ini buat macam treats! 2 in 1. Tapi training tetap menjadi kepentingan! So, saya nak jalan-jalan cari makan walaupun batuk teruk sangat. Singgah KLCC jalan-jalan dan tetiba teringin. Hasilnya, lihatlah betapa feelingnya minum San Francisco iced chocolate! Shoot. Memang wajar batuk tak heal lagi, kan? Adoi. 

My update:
Current weight: 50 kg
Loss about 3-4 kg in 2 months 
Improved energy
No more period pain!

Thanks dear sebab belanja!
“All you need is love. But a little chocolate now and then doesn't hurt.” ― Charles M. Schulz


Last but not least...

Have you had your shake today?

Untuk kawan-kawan di luar sana yang berminat untuk:

1) Turun berat
2) Naik berat
3) Mengubah tahap kesihatan
4) Ingin penampilan lebih baik

Boleh contact saya, sama ada call/text Hafiza 016-3260136. Insyaallah saya akan cuba sebaik mungkin untuk membantu anda!


Nota kaki:
Saya akan update lagi entri ini!

2 comments:

  1. waaaa! xkabo kt i..i pun kt kl jgk that time..

    ReplyDelete
    Replies
    1. Taktau hg p kl. Huhu. Ala p event. Bz ka hg skrg dok wat wedding preparation? :)

      Delete

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...