4 Dec 2012

Impak Nutrisi Dalaman

Bismillahi rahmanirahim~ 

Assalamualaikum w.b.t.

Have you had your shake today?

Di kala kerajinan mula melanda, jom update blog! Sekadar simple update. Sedikit cerita tentang my latest wellness evaluation (body composition reading). Tak lupa, sedikit testimoni daripada #1 customer saya!


Dalam minggu lepas, exactly a week after Zero 2 Hero, coach saya turun ke sini untuk beri tunjuk ajar kepada saya dan kawan, tentang COI dan cara organise shake party (even it was mini shake party). Bayangkan betapa baiknya coach saya, sanggup turun ke Penang dan Kedah semata-mata nak mengajar kami. Hanya Allah dapat membayar jasa-jasa beliau. Ameen!

Berbalik kepada body composition reading. Since coach datang sini, saya belajar cara menggunakan penimbang tu dan tak lupa, menimbang diri sendiri. Ada IMPROVEMENT!

Berat turun sebanyak 3 kg dalam masa sebulan, so latest 51.4 kg.
Total body fat berkurangan, daripada 27.3 % kepada 26.3%
Metabolic age: 20 years, last time = 22 years

Coach saya sendiri pun perasan saya reduce weight sikit. Once saya sampai Kajang before gerak ke Gambang, coach tengok atas bawah. Katanya, "Eh, Pija dah kurus sikit!" Hehe. Segan pulak.

Testimoni #1 customer 
Nama diberi Hazwaanii. Coursemate saya. Nak try Herbalife sebab nak improve energy bila berhadapan dengan workloads, as she deals with intellectual disabilities students. Memang tough kerja Waanii, disebabkan kena handle students daripada kelas Vokasional. FYI, students vokasional ni, banyak karenah dan ragam. Saya tahu, sebab students saya pun sama. Tapi, mereka baik saja.

So, she decided to try Herbalife by taking Formula 1 (shake) and teamix.

Kawan saya ni memang suka sangat dengan shake. Boleh kata dia ni 'product lover'. Selalu update dengan saya. Hehe. Selepas 2-3 hari minum, badan dia mula keluarkan effect since dia memang ada sinusitis. Just for one day! After that, alhamdulillah.

Now, coach saya yang follow up Waanii, sebab Waanii duduk KL. Last time, coach saya cakap, muka Waanii dah berubah menjadi semakin bersih. Even Waanii sendiri rasa perubahan-perubahan dekat diri dia, seperti:

  • Badan rasa lebih ringan
  • Lebih alert
  • Bila buang air, lebih lawas dan sangat ok 
  • Alhamdulillah, sembuh daripada urinary tract infection (UTI)
  • Muka makin bersih, nampak makin 'glowing'
  • Berpuasa dengan hanya ambil Herbalife, sangat osem! Tak rasa lapar, malah lebih bertenaga!

Amazing kan? Dengan hanya cuba inner nutrition, akan bagi impact kepada seluruh badan. Bagi kita sebagai perempuan, sure nak impact kat muka. Betul kan?

Seriously, kepada sesiapa yang nak 'bersih' muka, boleh try inner nutrition yang osem ni.

So tunggu apa lagi? Jom text/call saya laju-laju Hafiza 016-3260136

Nota kaki:

  1. Tapi jangan ingat Herbalife ini macam medicine yang boleh cure semua penyakit. Semua dengan izin Allah. Biiznillah. 
  2. Hasil ini bukan tipikal, bergantung kepada individu.
  3. Saya akan update gambar kawan saya ni. Tunggu!

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...