20 Oct 2013

Bride-to-be: Persiapannya

Bismillahi rahmanirahim~ 

Assalamualaikum w.b.t.

Fuhh, 33 hari lagi. 

Dalam masa yang singkat ni, saya dengan laju-laju pergi buat operation buang ganglion yang telah lama wujud di pergelangan tangan kanan. Tangan kanan = tangan dominan. Huhu. Bayangkan kena guna tangan kiri, mostly tangan kiri. Berus gigi pon! Dah la bergigi besi. Susahnya..sabarkan je hati ini. Kena kuat sikit la. Hehe. Lepas operation, boleh pula bengkak boom due to dressing. Then pergi balik hospital, tukar dressing sambil nurse kat sana terkejut sebab bengkak yang teramat. 
Right after operation
On the next day. We off to Penang
Ok, ok. Saya ada jumpa online shop yang menepati cita rasa saya yang cerewet ni. Sangat excited tahu!

  • LoveyDoveyLand - props, thank you tag dan banyak lagi yang superb design
  • Bunga House - hand bouquet yang awesome, beautiful and rare. Serious!

Sekarang, muka pula macam er bermasalah. Keluar jerawat dan macam pelik, macam jeragat pun ada. Rupanya, muka bila makan macam-macam, tak tahan. So back to Mary Kay. Skin care tu je yang sesuai dengan muka saya. Huhu. 

Nota kaki: Next entri, saya akan update on wedding checklist! :)

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...