15 Nov 2012

#1 Zero2hero

Bismillahi rahmanirahim~ 

Assalamualaikum w.b.t.

Hari ni baru nak update blog for this month! Sebelum Maghrib tadi, kami sekeluarga sama-sama mengaminkan doa awal tahun dan selepas azan Maghrib pula, doa akhir tahun hijrah. Salam Maal Hijrah 1434! Alhamdulillah, Allah masih bagi kesempatan untuk terus bernafas dan menghadapi hari-hari yang mendatang, welcome tahun baru :D

Semalam, saya ber-whatsapp dengan coach tentang event yang akan datang. Oh, coach saya suggest untuk update blog. OK bos, memang tengah excited! 

Go, go Herbalife!

Zero 2 Hero: Life Changing Event

Highlight sikit. Event Herbalife yang akan saya sertai weekends ni di Bukit Gambang Resort City, Pahang. Setelah setahun consume Herbalife dan dah dapat effect yang best (dengan izin Allah), now, I'm ready to MOVE FORWARD! Saya makin curious untuk tahu bagaimana nak buat business dengan Herbalife. Tak silap saya, approximately 3500 orang yang akan join event ni. Fuhh! 

Ok, untuk elaborate lebih-lebih, saya tak berapa sure. Tapi, berdasarkan pemerhatian saya, ramai yang cakap Zero 2 Hero sangat superb bestnya! Insyaallah saya akan update lepas saya balik daripada event ni. Doakan saya! :)

Ini video promo Zero 2 Hero yang lepas, tak silap Julai 2012

Azam baru untuk tahun baru!

Nota kaki: Kalau event ni saya boleh join, insyaallah event 'bulatan gembira' pun bolehh! Mari sama-sama aminkan doa saya #azam jugak

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...