2 May 2013

In love with Herbalife Outer Nutrition

Bismillahi rahmanirahim~ 

Assalamualaikum w.b.t.

Rabu lepas, saya dengan gembiranya purchase outer nutrition, specifically Nourifusion, untuk kegunaan diri sendiri. Sebelum ini saya menggunakan skin care Mary Kay. Yes, Mary Kay memang bagus. Tapi, tapi nak tambahkan nutrisi kepada kulit muka kenalah pakai Herbalife Outer Nutrition. Hehehehe!

Anda tahu tak?

Hanya produk keluaran Herbalife diberikan title OUTER NUTRITION! Sebabnya, diperbuat daripada sumber/bahan semulajadi dan terdiri vitamin A, C, dan E. Beza kann?? Skin care hanya macam kita pakai topeng, berbeza dengan outer nutrition (nutrisi luaran); kita bagi vitamin tau dekat kulit muka kita. 

Description for ACE
Saya purchase set Nourifusion (Normal to oily) setelah menilai kulit sendiri. Hihi. Cuba anda refer kepada gambar di bawah untuk keterangan yang lebih lanjut.


Pilihan buat pertama kali. Radiant C tu adik punya
Pertama kali menggunakan Radiant C Facial Scrub Cleanser (tiub orange) dan set Nourifusion, muka rasa bersih dan sangat lembut, especially lepas pakai moisturizer. Suka betul! Jujur saya cakap, saya memang pernah beberapa kali cuba moisturizer produk lain, tapi end up dengan tak suka apply terus moisturizer sebab rasa greasy yang amat. Weeekk, tak suka, tak suka! TAPI, Herbalife Nourifusion moisturizer is the best (in my opinion) because it do not feel greasy at all, plus make my skin smoother! Wooowww, interesting kan??

Saya nak tunggu hasil lepas pakai Nourifusion Multivitamin Exfoliating Scrub (tiub kuning). Ada kawan saya cakap memang bagus, tambah-tambah untuk whitehead dan blackhead. Tapi after cuci pakai cleanser, toner dan moisturizer saja pun dah rasa hidung ni tak bertekstur kasar. Yeayy!


#UPDATE
  1. Adik kedua saya, Aziyati sudah hilang 7 kg dalam masa 2 bulan. 
  2. Izma Kawan Su (saya coaching dia daripada jauh) telah hilang 5 kg dalam masa sebulan.

Sebenarnya, saya tak perasan sangat, muka saya lepas consume Herbalife, dah reshape! Tengok gambar final year dengan gambar sekarang, amboi, banyak bezanya. Ok, saya akan update gambar saya sebelum dan selepas Herbalife untuk entri seterusnya.


Jadi untuk anda yang nak cuba outer nutrition, bole call/text saya selaju yang mungkin Hafiza 016-3260136.

No comments:

Post a Comment

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...