18 Nov 2013

Bride-to-be: Dating lovelies and contact lens

Bismillahi rahmanirahim~ 

Assalamualaikum w.b.t.
4 hari lagi untuk majlis akad nikah
5 hari lagi untuk majlis resepsi saya
6 hari lagi untuk majlis resepsi abang
Berpeluh-peluh jugak ni. Apapun, saya dah mula bercuti. Semalam saya dan Ieja keluar untuk date sebentar dengan Zawani. Ohmy, lama sangat kami tak jumpa Zawani. Untuk Zawani, terima kasih! Hadiah comel sangat *suka,suka!

Ieja dan Zawani ni memang room mates and course mates daripada Semester 1 lagi. Kira memang sahabat habisan! Sayang depa dua ni. Berbeza dengan Zawani, Ieja saya boleh selalu jumpa sebab Ieja memang akan datang kerja di centre sebelah bangunan tempat kerja saya. Zawani di Melaka. Oh, lupa mentioned, Ieja memang big bos yang minat buat bakeri semua tu. So katanya, nak sponsor kek kahwin. Hip, hip hoooraayy. Saya tak mau buat kek sebab rasa tak perlu dan bazir kot. Haha! Dah rezeki, so better say, Alhamdulillah :)


Semalam dan hari ni, saya berpraktis untuk pakai contact lens. Waaahhh, benda paling saya takut. Hahaha. Ok lens dah selamat saya cuci. Kejap lagi nak pakai pulak. Ok, saja nak cerita dan kongsi sikit. Saya ada kawan yang memang OPTOMETRIS di kedai optik dan hospital. Leha yang suggest saya untuk pakai contact lens brand Air Optix dan guna Bausch+Lomb saline and multipurpose solution. Thank you Leha sayang!

Here, I shared a video on how to 'manage' the contact lens. Tak aci, video review Acuvue! Hahaha


2 comments:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...